lørdag den 28. april 2012

Spencer Finch


Jeg er forelsket, stormende. Det var ikke en kærlighed jeg havde set komme, men den kom snigende langsomt og nu kan jeg ikke få nok. Det er den amerikanske kunster Spencer Finchs værker, som jeg stødte på første gang i Basel, for en del år siden. Hver gang jeg så et værk, måtte jeg lige se nærmere, lige tilbage og se det en ekstra gang. Nu er jeg solgt helt og holdent! jo længere jeg dykker ned i hans utrolige rigdom og mangfoldighed jo mere forelsket blir jeg. Måden han kombinere litteratur, poesi og musik i sine værker, hele hans tilgang til hvordan han arbejder med sin kunst.. Ja jeg kan slet ikke se mig træt i hans verden...


















2 kommentarer:

  1. Hej! Tillykke med din blog, du har gjort et stort stykke arbejde! Af den måde, foreslår jeg du tjekke dette stykke http://www.bocadolobo.com/coolors/boulevard.html , den måde, det blander moderne kunst med klassiske, det er imponerende! Jeg tror du vil elske det ;)

    SvarSlet
  2. tak! det vil jeg kigge på med det samme!!

    SvarSlet