tirsdag den 14. januar 2014

Tal R

Lige nu udstiller Tal R, The Virgin på Aros. Jeg må indrømme, jeg aldrig har været den store fan af Tal R, noget man ikke siger højt....men havde hørt, at denne udstilling skulle være noget helt særligt. Udstillingen er et festfyrværkeri og cementere Tal R som en af de allerstørste lige nu. Jeg blev fuldstændig overvældet over den brede han viste og hvor omfangsrigt hans virke er. Sikke en energi og dynamik! Hold kæft hvor var det en fantastisk udstilling! Jeg havde 3 børn med som alle var helt opslugt af alt fra malerier, collager til tegninger og tøj. Udstillingens planløsning og opsætning er ud over det sædvanlige og tiden fløj af sted. Særligt galleri hattene var hele små verdner og man kunne gemme sig i, selv møblementet var iscenesat. Hvilket overskud Tal R udviser. 











Jeg løb gennem pas de deux royale, har en svaghed for Prins Henrik, hans flamboyante og fanden i voldske jeg som jeg syntes er befriende. Og det var så det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar