tirsdag den 6. marts 2012

Venteværelser...

I de sidste par dage jeg brugt en del tid i et venteværelse. Det undre mig meget hvorfor alle venteværelser I Danmark ligner hinanden? Er der en særlig indretnings mafia, som stædigt indretter alle venteværelser ens?

Jeg er selvfølgelig godt klar over, at rummet ikke skal støje for meget, da man jo tit, i et venteværelse, er i en situation som kræver ens opmærksomhed, men hvorfor må det ikke bare være den mindste smugle personligt?



Er det mig eller er denne type planter obligatoriske? Det er som om de altid er der, på bordet, gulvet eller på en "smart hyle" på væggen..

man tilbringer jo mange timer i rummet og ofte med fremmede mennesker i meget private situationer.. Altså tænk hvis jeg sad her,
Jeg er sikker på samtalen ville glide meget bedre med min sidemand end lige nu...
eller  bare her;

eller så på kunst som det her;


Eller så på denne væg




Det kan altså gøre meget bedre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar