lørdag den 29. oktober 2011

Mit liv i serier..

Hvordan vil mit liv se ud, hvis jeg lavede en ”tidslinje” med de Tv-Serier som har fulgt mig gennem livet. Det er faktisk lidt skræmmende, at se hvad, der har dannet en form for sideløbende opdragelse til mit liv. Tydeligt at se, jeg er klassisk opdraget med engelske serier og vildt i øvrigt at se så voksne problemstillinger som barn. Det lavede jeg så også om på senere og dyrkede åbenbart kun amerikanske serier med moralske dilemmaer og sukkersød stemning. I en lang periode, syntes jeg, serier var dødsyge og uden indhold, men her på det sidste er det som om, hele mediet har fået nyt liv og det pibler frem med fantastiske serier. Foreløbig er jeg endt hvor jeg startede, med Dick Turbin, bare i en opdateret udgave. Jeg er tilbage i de rå upolerede historier. 

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar